1koalannesi 3 yaşına 4 ay kala ayırdım yazın yaptım odasını alıştırmak içinde exstra bişey yapmadım büyük olduğu ve herşeyi anladığı için odasını cok sevdi şimdi bazen hasta oluyor yanıma alıyorum gece uyanıp tekrar odasına gidiyor burda yatcam diyor ondan öncede ayıramazdım sanırım