1koalannesi Kızlar bebeğim 22 aylık , yatak odamızın hemen yanında küçük bir oda var odasını ayırmayı düşünüyorum, öncesinde odayı sevmesi ve ısınması için neler yapabilirim ? Sizler oda ayırırken nelere dikkat ettiniz ve nasıl sevdirdiniz ?
Madamehappyyyyy 1koalannesi 21 aylık olmak üzere aynı şekilde odayı ayırmayı düşünüyorum ama ilk başta odasına alışması için onunla odasında yatmam lazım diye düşünüyorum. Arkadaşım kızına öyle yaptı 24 aylık şuan kendi odasında uyuyor.
Blueberry0 1koalannesi bizimkinde 1 yaşında dediğin gibi odası hemen karşımızda bizimde. Ama ben ayırmadım daha o oda çok soğuk. hem de uyanamam duyamam diye korktum . ve yerden yüksek montessori yatağı.
112canan112 1koalannesi 8 aylıkken ayırdım.. eşim horluyor ve oğluşum da diş zamanına denk gelip 11 gün 1 saat uykuyla yaşamaya çalışmamla odayı ayırmakta çözüm buldum.. ve iyi ki diyorum, maşallah diyorum, elhamdülillah diyorum 😂
bitboylum 1koalannesi 9. Ay gibiydi galiba önce yer yatağı yapıp eşim kızım ben uyuduk odayı sevmesi için tv falan vardı zaten küçük salonumuzdu o oda birkaç gün öyle uyuduk sonra yatağında uyudu alıştı o uyuyana kadar sohbet ettik gülüştük falan böyle olunca bence bir tık daha kolay oldu
1koalannesi Madamehappyyyyy sık uyanıyor mu peki bebeğiniz ? Benimki arada uyanıyor ve elimle sırtını okşamamı istiyor tekrar dalmak için
1koalannesi Duvar stickeri aldım kedili , kedileri çok seviyor çünkü , bir de kitapları çok seviyor kitaplık aldım odasına
1koalannesi Blueberry0 uykunuz ağır mı peki ? Benimki çok hafif sesini duyarım hemen diye düşünüyorum
simseklivekalpli 1koalannesi bir yaşından önceydi ayırdım ben. Diğer çocuklarımı çok geç ayırdım hala sıkıntı çekiyorum. Bunda da yine 1 hafta neredeyse hiç uyumadı sonrasında alıştı. Gece çok uyanmıyor uyanırsa ve uykudan kalktiysam yanıma alıyorum uyaniksam pispislayip geri yerine koyuyorum
ikimelekannesi_ 1koalannesi ilk kız nerdeyse dört yaşında ayrıldı ama evimiz küçüktü odası da yoktu salonda da tek korkuyordu mecbur yanımdaydı tekti kıyamıyorduk bizde ikinci olunca daha büyük eve geçtik oda yaptık direk ablasıyla aynı odada uyutmaya başladım bir yaşına bir ay vardı küçüktü ama daha rahat ettim
Mazikeen 1koalannesi 8 aylık ayırdım şuan 2 yaşında küçükken odasına alıştığı için özel bir şey yapmadım odasının ona ait olduğunun farkında ve mutlu :)
defnevedoruk 1koalannesi 22 aylık kızım 1,5 aydır odasında yatıyor, odasını ayırmadan önce hep anlattım burasının onun odası olduğunu vb ilk 3 gün nazlandı bizim odada uyumak istedi uyku saati dediğimde bizim odaya geldi zamanla alıştı şuan severek uyuyor