hasibe04 Pierre Cardin Gusto aldım. 6 aylıktı kullanmaya başladığımda. Benim için iki tepsili olması, yatabilmesi, ayaklarını sarkıtmaması ve yer seviyesine kadar inebilmesi önemliydi. Çok araştırdım fiyata da hiç bakmadım açıkçası ama hem zaten uygundu bir de indirime denk geldik. İnanılmaz memnunum. Kılıfı deri ve hemencecik silinip kuruyor. Üst tepsisi ve alt tepsisi ayrı ayrı çıkıp yıkanıyor. Yemekten sonra üst tepsiyi kaldırıyorum alt tepsinin de kenarlarını siliyorum kızım oynamaya devam ediyor biz de rahatça yemeğimizi yiyoruz. En alt seviyesini de büyüyünce kendilerini aşağı sarkıttıkları için istedim. Böylece yere yanına oturduğumda ayaklarımı uzatıp göz hizasında olurum ve daha rahat etkinlik yaptırırım diye düşünüyorum. Ve kızımı hiç yerinden kaldırmadan sandalyeyi pencerenin önüne çekiyorum ve dışarıyı izliyoruz. Detaylı oldu ama aşırı memnunum bahsetmeden geçemedim 😊