hasibe04 Hanımlar oğluma mama dandalyesi alıcam alıpta memnun kaldıgınız bi ürün varmı önerebileceğiniz
gg3848 hasibe04 kiwi koala aldım çok güzel daha kullanmak kısmet olmadı ama çok sağlam görünüyor oturak kısmı deri rahat temizlenir
Gzdnr17 hasibe04 ikizlerime İkra kullandım her anlamda kullanışlı kaza riski yok Temizliği de çok kolay pratik
fisnereceli Elele misto almıştık ama çok öne doğru kaydı oğlum prego lucca aldık geçen hafta çok çok memnun kaldım.
1mom1 hasibe04 ben de hangisi alınmaz diyeyim 😂 e bebekten aldım çok uygun fiyatliydi , çok tatlı güzel duruyor ama bence çok küçük kaç yaşına kadar kullanabilir bilmiyorum
Rabiiul 1mom1 muhtemelen aynı modeli aldık uygun fiyatlı 800 e almıştım ben kızım 6 aylık şuan çok memnunum 1 aydır kullanıyorum daha sonradan ayırıp masa sandalye olarak kullanacağım
ahlashilal 1mom1 bende aynısını aldım galiba çok uygun ama çok küçük 8 aylık bebeğim sığmıyo değiştircem
refran Bazıları çok büyük görünüyor mesela Prego Lucca. 6 aylıktan itibaren rahat kullanılabiliyor mu bu kadar büyük sandalyeler ?
1mom1 Rabiiul yok benimki o değil ben 430tl ye aldım indirimli miydi bilmiyorum, ayrılıp masa sandalye olmuyor sadece mama sandalyesi
bendenbirtanedahayok hasibe04 joile aldık e bebekten şuan memnunum biraz hantal ama güvenliği sağlamlığı iyi