rachelgreen_ inşallah tez zamanda geçer sizin de. Balgam bugün biraz başladı ama dün çok emdi o balgam yapmış olabilir. Onun dışında keyfi gayet iyi oğlumun.
Kilo verecektir muhtemelen. Oğlum bir haftada 300 gr zayıflamış. Doktor çok normal dedi. Muhtemelen sizin çocuğunuz da öyle biraz kilo verecektir. Ama hastaneden çıktıktan sonra eski haline geri döndü çok şükür emmesi düzeldi hatta arttı diyebilirim. Doktor öksürüğü de 15-20 gün sürebilir dedi. Öksürük hemen geçmiyor maalesef ama iyi bir şey. Öksürükle atıyorlarmış balgamı.