Momtobe rachelgreen_ çok şükür nefes alışında sorun yok ciğerleri temiz ama burunda sümük birikince kötü işte bende bakıp bakıp ağladım dün gece🥹 Allah başka dert vermesin en kötü hastalıkları bu olsun inşallah 🤲🏻❤️
rachelgreen_ Momtobe amin🙏🏻 bizim de öyle burnu düzelse nefes rahat alacak dualarla geçiriyorum her dakikamı ya ne zormuş kıyamıyorum hiç
pismaniye tuuugc ne güzel maşallah. Ben biraz ondan korkuyorum. Kızım 4.5 yaşında kreşe gidiyor ve ilk senesi olduğundan sürekli hasta. O hastalanınca oğluma geçiyor ve oğlum da sürekli hasta oluyor. Daha beş aylık ve şu zamana kadar iki kez hafif bronşiolit ve rsv geçirdi. İlerde sık sık hasta olur mu, Allah göstermesin ciğerlerinde hasar kalır mı çok korkuyorum
pismaniye rainnoo kesinlikle okuldan geliyor zira aynı şeyleri ben de yaşıyorum. Kızım 4.5 yaşında bebekliğinde bi kere bile hasta olmadı. Ama oğlum her ay hasta nerdeyse. Daha çok küçük ama oluyor maalesef. Rabbim bütün çocuklarımıza sağlıklı bir ömür nasip etsin
pismaniye serpil323232 çok geçmiş olsun size de. Biz de tam bir hafta kaldık sürekli serum, antibiyotik ve hava tedavisi gördük. Cuma günü çıktık ve inanın o zor nefes alışına ben de şahit oldum ya. Şimdi sürekli nefesini sayıyorum dakikada kaç nefes alıyor diye. Allah tekrarını yaşatmasın
serpil323232 pismaniye sizede cok gecmis olsun bizde ayni şekilde serum, antibiyotik,hava, oksijen tedavisi gördük bende aynı şekilde nefes alamayisi bitirdi beni aklima çok kötü şeyler geldi🥹 Allahim bir daha yasatmasin
pismaniye merve2255 rsv aşısından mı bahsediyorsunuz? Doktorumuz onun prematüre bebeklere yapıldığını söylemişti. Zamanında doğan bebeklere yapılmıyor sanırım
merve2255 pismaniye benim oğlum zamanında doğdu fakat şuan aşırı salgın olduğu için yapmamı önerdi bizde yaptırdık eğer salgın döneminde doğmamış olsaydı önermezdim dedi
pismaniye merve2255 bilgim yok maalesef. Her doktorun yöntemi farklı olabiliyor. Bizim doktorumuz öyle söyledi ben de ona uydum ☺️
rachelgreen_ Momtobe ya maşallah çok sevindim ne kadarlık senin bebeğin canım? Hangi antibiyotik bi de sizinki ben çok zor içiyorum öğürüyor ilacı ya da tükürüyor 10 dk falan uğraşıyorum resmen😔 burnu açıldı mı öksürüğü falan ne durumda?
rachelgreen_ pismaniye sizin bebeğinizde ciğere inmiş miydi nasıl baktılar bir de ciğere bizim doktor steteskopla dinledi sadece ve ciğerinde yok gibi dedi
pismaniye rachelgreen_ steteskopla da anlıyorlar zaten ciğer sesinden. Ama bi hırıltı duyarsa zaten röntgen çekerler. Bizim ciğere inmişti maalesef iki çocuğumun da. Kızımın sağ ciğerinde hala hafif de olsa var ama oğlumun ciğerleri temiz çok şükür. Önce steteskopla dinledi doktor hırıltı duyunca filme yönlendirdi. Çıkmadan önce ve hastanede yatarken de röntgen çektirdik. Zaten her gün sabah ve akşam kontrole de gelşyordu dinliyordu
Momtobe rachelgreen_ 6 aylık kuzum. Azitro ismi evet özellikle burnunu açıp veriyorum yoksa zorluyor . Daha iyi burnuda öksürüğüde son günü bugün antibiyotiğin 3 günlüktü zaten ateşi hala çıkıyor ama sıklığı azaldı yani 10-12 saat sonra çıkıyor sizinkinin ismi ne
rachelgreen_ Momtobe macrol bizimki. Bir de 70 ml ve günde sabah akşam toplam 5 ml içiyor ama ben anlamadım bu hesaba göre 14 gün antibiyotik içecek oluyor sizinki nasıl 3 günlük antibiyotik canım dr sadece üç gün mü ver dedi yoksa üç günlük bir şişe mi?