meliko04 odaklanma süresi 10dk ise ne mutlu sana o ay bebek için gayet yeterli bir zaman dilimi öyle ki çok meraklılar ve hızlıca keşif yapıyorlar bir sonrakine geçiyorlar ve etkinlikler için şunu söylemek istiyorum emin olun ki belki de kaç kere çekilmiş bir video denk gelip kendinizi üzüyorsunuz yada etkinliklere alışmış bir bebekle daha tecrübe etmemiş bebeğinizi kıyas edip yine kendinizi üzüyorsunuz sizde bir yerden başlayabilirsiniz bebeğinize rutin oluşturmak için geç kalmamışsınız ki daha küçük . Ekran kısmı için de yemek ile bağdaştırırsa ilerde sırf ekrandan dolayı yemek problemleri yaşayabilirsiniz çünkü ne yediğini izlerken anlamayacaktır hatta aç olup tok olduğunu bile bilmeyecektir belki başlarda ekran olmadığı için tökezler yemez ama nihayetinde inadını kırdığına şahit olursunuz uyku kısımları için ben birsey söyleyemeyeceğim çünkü 19 aylık oğlum ile hala bir uyku duzenimiz yok tabiki uyku eğitimi sayesinde saatlerimiz duzene girdi ama desteksiz uyumuyor büyüdükçe bu anlamda bir tık rahatladım ama mesela artık elimde kitap yanına geldiğim de uyku öncesi kitap okuyacağımızı anlıyor ve ninnisini söylüyor kıtabı biter bitmez de uykuya kendini hazırlıyor yani çok erken Karalar bağlamışsınız düzeltebilirsiniz