Herkese merhabalar🌸 9 ay 19 günlük kızım. Yeni doğan döneminde kolik bir bebekti ve eşimle bende o kadar tecrübesizdik ki uyuması, durması için denemediğimiz şeyler kalmadı. Şuan 9 ay 19 günlük ve ektiğimizi biçiyoruz. Hala ne yazık ki beyaz gürültüyle uyuyoruz asla hayatımızdan azaltarak dahi çıkaramıyoruz. Kesinlikle kucak da pış pış harici uyumayı kabul etmedi uyku eğitimi dahi aldık ama 2 sinde de başarısız olduk mutlaka destekli uyuyacak. Gündüz uykuları korkunç ne yapsak asla 15-20 dakikayı geçmiyor🤦🏽♀️ geceler gündüze göre bir tık daha düzenli. Ekran göstermeyiz dedik ek gıda döneminden sonra sırf yesin diye 10 dakika dahi olsa açtık. Ara ara da olsa evde teksek mecbur açıyoruz yoksa asla yemek yediremiyoruz. Yürüteç kullanmayız dedik çok şükür onu da kullandık. Hiç bir şekilde memnun edemiyoruz en zorumuza giden de o. Birşeyle ilgilenmesi ilgi süresi 10 dakika maksimum. Oyuncaklarıyla özellikle. Pet şişe mandal cırtlı kitaptan daha çok ilgisini çekiyor. Ve görüyorum izliyorum ki bebekleriyle etkinlik yapan aileleri gerçekten acayip imreniyorum. Biz galiba çok yanlış yaptık. Asla asla demeyecektik neye asla dediysek hepsini yaptık ve şuan da karşılığını alıyoruz🥹 umarım büyüdükçe, biraz iletişim kurmaya başladıkça düzelirse düzelir diye umut ediyoruz sadece. Gerçekten hiç ama hiç hayal ettiğim gibi bir anne olamadım her gün bunun vicdan azabını çekiyorum😕 ne bebeğime yetebiliyorum ne kendime ne eve. Hangisini yapsam diğeri hep eksik.. öyle içimi dökmek istedim. Okuyan olduysa vaktini çaldım helal edin🌸