konok happymomterk merhaba benim de bebeğim aynı ameliyat oldu 3 gün kaldı yoğun bakımda şimdi servis odasındayız yarın taburcu edeceğiz dediler ama hırıltı bizde de var neoldu nasıl geçti sizin bebeğinizinki? rabbim bir daha yaşatmasın 🥰