ysf22 lütfen içinizi ferah tutun bana da aynı şekilde söylendi ama çok şükür sendromlu doğmadı , kendimi kaygıdan heba ettim çünkü 31. Haftamda öğrendim her şey güzel giderken ,doğuma kadar ne çektiğimi bi ben bilirim bi Allah. Öyle olsa da evladımız ama anne yüreği işte illaki kaygı yapıyor ,doktorlar sadece ihtimali söylemek zorunda ,siz kafaya takmayın sağ Salim kucağınıza alın inşşşah