Doğumdan hep onunla yatıyordum. Benim göğsümde uyuyordu. O anlar o kadar güzeldi ki hep böyle yatmak istiyordum. Küçük beşik de vardı büyüyen de vardı. İkiside boş kaldı. Böyle de1,5 aya kadar devam ediyordu. Bir gün ona küçük beşiğe alıştırmaya karar verdim. Ve başardım. Yalnız o ahşap beşikler uyku seti var ya koruma vs. Korumaları çıkardım çünkü kızım beni görmeyince ağlıyordu. Ve hava gelmiyor du. Çok şükür orada uyumaya başladı. 3 aydan sonra büyük beşiği geçtik küçük sattık. Şimdi 5 aylik olduk kızım kendi odasında uyuyor. Telsiz aldım 2 el çok kurtarıcı bir şey. Evimiz küçük ama yine de geçe uyandırsın beni. Şimdi sağllanmaktan vazgeçeceğiz - tamam. Zaten yavaş yavaş bırakıyorum kendi uyusun. En önemli - uyku geldiğinde o an kaçırmamak yoksa çok zor olacak.