PelinMete bebk yattığı yerden mekik çeker gibi kafasını kaldırabiliyorsa odasını ayırmaya hazırdır demişti. Biz 3,5 aylıkken ayırmıştık. Öncesinde de hep beşiğinde bizim odamızda yatıyordu. Hiç yanımda yatırmadım, güvenli bulmuyorum aynı yatakta yatmayı. 8 aya kadar iyiydi düzenimiz ama sonra tatile git, diş çıkar, atak dönemi, misafir gelsin eve, hastalık vs vs derken uykular bozuldu. Kendi odasında ama 2 saatte bir yanındayım. İnşallah düzelir yakın zamanda.