bbkmgg miram_47 bizim de sizin gibiydi bir bacağı tutmamıştı Ama aparat yerine çift bez yapın bebeğiniz daha rahat hisseder
bbkmgg Bizde de kalça açıklığı vardı bir ay boyunca sadece çift bez bağladım diğer ay kontrole götürdüm Çok şükür tutmuştu Ama herkesin doktoru ayrı o yüzden bir şey diyemeyeceğim