miram_47 Bizde taktık aparat 3 aylıkken pavlik bandaj kullandık , ilk günler zor alışıyorlar bacak açık çok zor çünkü. Ben biraz rahatlasın diye doktora danışıp calpol vermiştim.Bu ara da çift bez hiç takma aparatı çıkarıp boşu boşuna iyileşmeyi geciktirirsin benim doktorum çift bezin tıpta kanıtlanmış bir etkisi yok bir iyileşme sağlamıyor dedi. Ben 2 aydan 3 aya kadar bir umut diyip insanları dinleyerek takmış biri olarak söylüyorum. Aparatı düzenli kullandık 3 hafta da düzeldik. Bizim sağ bacağımız 58 di solumuz normaldi.