AEgemm
Bende anlam veremiyorum. Çocuğum normal yaşının gerektirdiği şeyleri yapsın diye dua ediyorum ben mesela, böyle sağlıklı bir çocuğu olup da şikayetçi olanlara çok sinirleniyorum. Biz ne yapalım? Ne hayallerim vardı, önce kıyafet almadım kitap aldım hamileyken.
Normal bir çocukla atak haftası problemi varsa özel gereksinimli çocukla bunun iki katı problem var. Hastanesi ayrı fiziği ayrı süreç zaten yıpratıyor. Yazık yani böyle insanlara Allah akıl fikir versin.