bosyapmaskim ay yorum yapmamak için kendimi zor tutuyorum. Bune böyle ne kadar çok çocuğunda nefretle kötüyle bahseden postlar. Buda son çıyrığı deccal nedir. Siz deccalin ne anlama geldiğini biliyormusunuz. ?
Allah size akıl fikir versin. Acaba o çocuk neden böyle oldu. Sebebi senmisin diye bir yokla kendini.
Direk buaraya yazarak isyan postunu yazmayın . Ayıptır Günahtır yazık sübyan çocuklara size muhtaçlar onlar. Annede evladına söz ederse herkes eder ☹ Ne kadar çok dile getirirseniz onu yaşarsınız. Düzelmez de.