feyzasmother zaman çok kötü hem maddı hem manevı olarak. okutması, büyütmesı, evlendirmesi bır dünya masraf. manaevı olarak da zaman çok kötü o kadar kötü şeylere sahıt oluyoruz kı bız eskıden sokakda oynarken amcalar şeker verırdı. geçen bır amca kızıma cıkolata verdı dolmuşta. dolmuştan ınınce çöpe attım çikolatayı. herkese dıyorum ben bır taneyle mutluyum istemiyorum allah isteyene versin, ben bırını bı büyüteyım yetıstıreyım kendı ayakları üstünde dursun başka bısey istemiyorum dıye