hera96 Merhaba güzel hanımlar, ben deri altı implant takdırmak istiyorum, yakın zamanlarda taktıran var mı? Fiyat ne kadar hangi hastanede yapıldı? Adet günü mü gitdiniz? İstanbulda yaptırlanlar güncel fiyat bilgisin yazsanız çok sevinirim . 🥰
papatyakokulum_ hera96 merhaba ben 2 ay önce taktırdım. devlet hastanesınde taktırdım. implant normal ücreti 5000 dı bız tanıdık eczane olduğu ıcın 4700 e aldık. hastanede 300 muayene ücreti ödedim, 60 lıra kan alındı ona ödedim, 150 lıra taktırdıktan sonra taktırma ücreti ödedim. adetın 3. günü gıttım adetliyken takıldı.
meryemalparslan hera96 ben 1 yıl önce Rize de 7500₺ ye özel bir klinikte kadın doğum doktoruna taktırdım . Regl değildim zaten bebeğim 3 aylıktı taktırdığımda henüz regl olmuyordum ama bence ücret fazlaydı şimdi olsa öyle yapmam devlet hastaneleri takıyorsa eczaneden alıp o şekilde taktırırdım
shiningmother34 papatyakokulum_ merhaba işlem çok acıttı mı canınızı ve regl oluyo musunuz ne gibi dezavantajları oldu sizin için
papatyakokulum_ hera96 rıca ederim. hayır sakarya’da yasıyorum ben sakarya’da bulunduğum ilçede devlet hastanesınde taktırdım
papatyakokulum_ hera96 ben devlet hastanesınde implantı alıp gıttım ama bence aynıdır çok fark edecegını sanmıyorum. özellerde burda 16 bın falan ıstıyooar takmak ıcın gerek yok bence o kadar paraya 😊 oncelık randevu alıp gıdın sorun isterseniz ben öyle yaptım sordum daha burdada yenı takılmaya başlandı
papatyakokulum_ shiningmother34 merhaba, hayır zaten takılacak bolgeyı uyuşturuyolar. sadece iğne yapılırken hıssettım. takıldıktan sonra kolumda agrı ve morluk oldu ama o da gecıyor arada agır bır iş yaparsam acıyor bazende kaşınıyor. reglıken takıldı bana takıldığı gıbı reglım çok azaldı ve bıttı. 2 aydır regl olmuyorum. onun dısında başka dezavantajı olmadı. doktor artık korunmanıza gerek yok çok çok büyük mucize olması gerekır hamıle kalman ıcın dedı. ben çok rahatladım tek sorun regl olmamam onun dısında ıyıkı taktırmışım
papatyakokulum_ shiningmother34 oluyor biraz geçen ay göğüslerim çok agrıdı mesela karnımda da sıslık var yanı olsam bı rahatlıcam gıbı
feyzasmother papatyakokulum_ Bende taktırıcam ama yinede içim rahat olmaz sanki benim ya tek onunla korunmak yetmez gibi geliyor 🤦🏻♀️
papatyakokulum_ feyzasmother banada öyle geliyordu hatta ben doktora dedım ben esımde korunacak yınede dıye hıc gerek yok dedı bu yöntem korunma oranı en yüksek olan dedı. çok çok büyük mucıse olması lazım hamıle kalman ıcın dedı. şuan korunmuyoruz bız çok şükür hamılelık falan olmadı 3 kere sordum doktora esımınde korunmasına gerek var mı dıye hayır dedı. ıcım rahat degıl pek ama doktora güveniyorum 😊