doruk14 ya bazı bebeklerin kendi düzeni var gece gündüzü bilemedikleri için öyle devam ediyorlar, her şeyi de yapıyormuşsun yani ama inşallah düzene biner ya daha küçük çünkü 3. Aydan sonra uyku düzeni oturuyor, arkadaşımın bebeği de çok huysuzdu gece hiç uyumazdı 3. Ay geçti biraz düzene oturdu uykusu artık uyuyor saatleri belli, senin de öyle olur bence