doruk14 benim bebeğim de gece 12 gibi uyur öğlen 10-12 arası da uyanır arada mama saatlerinde kalkar manayı verip gazı öıkardığımda uyur ama gündüzleri pek uyumaz, yeni yeni uyumaya başladı, çok hareketli oldu hareketlerinden yoruluyo uyuyo ben günduz uyutmak istemiyorum şu sıralar yoksa gece uyumuyor , hastanede yatma sürecimiz oldu ondan dengesi şaştı