atlasingoecos bizimkiside aynen bu şekil oldu hiç farkı yoktu açtı ama emmiyordu aç olduğu için de aşırı şekilde ağlıyordu yavrucuğum ben her yolu denemdim ayakta bile emzirdim en sonunda uzanarak emdi şu an 4 aylık daha da sıkıntı yaşıyoruz emzikle kandırıp veriyorum yada uzanarak