atlasingoecos Merhaba canım. 1 haftadır meme reddi yaşıyorduk. Ayakta, plates topunda hepsini denedim olmadı. Biberonu hemen şuan bırak. E mamayı neyle vereceğiz? Çocuk aç kalıyor bu defa daha da sinirli olup daha beter reddediyor memeyi. ben de bu sorularla kafayı yemek üzereydim. Kaşık biberon al Bi tane. Ona yap mamasını. Başta istemeyebilir daha rahatından yemeye alışmış çünkü ama pes etme biriniz verin bir yandan da çıngırak vs Bi oyuncakla dikkatini biberonu tutan kişiye çekip yedirin. Ağlayarak zorlanarak dökerek yiyor başlarda biraz ama git gide alışıyor. Şuan yiyor bizim ki mamayı da o şekilde. Memeyi de tutmaya başladı unuttu çünkü biberonu.. Geç olmadan başla canım biberona devam ederse sıkıntı valla daha küçükler, Allah korusun bırakmasınlar memeyi