suhedaaaaa seypar Ben iki çeşit emzik aldım avent ve bibs. Oğlum bibs olanı tuttu. Bibs veya frigg ikisi birbirine benziyor bunları deneyebilirsiniz. İnşallah tutar parmağa alışırsa bıraktırması zor olabilir kendimden biliyorum 😹💖
Baldanadam_ seypar valla canım parmağa alıştıysa biraz zor alır gibi benim bebeğim 4 aylık tan beri baş parmağını emiyor ama uykusu gelince uyuyana kadar ve acıkınca öyle yapar şuan 7 aylık
seypar Baldanadam_ benimki de tam tarif ettiğiniz gibi uykuda ve acıkınca emiyor umarım kalıcı olmaz ondan korkuyorum ya
asminmom seypar 14 aylık olan asla emzik biberon almayan her uykuya geçişte parmağını emen bir kızım var. Hatta şu an gece uykusuna yatırıyorum ve parmağı ağzında. 3 aylıkken keşfetti devam ediyor hala.
asminmom seypar İnşallah ama bu alışkanlık çok uzun yıllar da sürebiliyormuş engelleme dedi doktor bende kendi haline bıraktım.
Grimor88 17 aylık, 2 aydan beri parmak emiyor aala bırakmıyor laftan anlayacağı yaşa gelmesini bekliyorum bıraktırmak için şu an mümkün değil bırakmaz çünkü. Dişi kaşınınca uykusu geldiğinde sıkıldığında canı sıkıldığında hep ağzında.
gmo seypar Bencede öyle benim doktorum bırak emsin problem değil dedi bende bıraktım vallahi çünkü anlamıyor malum bakalım zaman ne gösterecek 🤷🏻♀️