Kızlar iyi akşamlar 2 ay 22 günlük kızım var wee baby yuvarlak silikon uçlu emziğini kullanıyorduk gayet güzel tutuyordu ama 2 aylık olunca ellerini keşfetti ve parmağını emmeyi de öğrendi uyurken baş parmağını emiyor asla emziği almıyor yani uykusu gelince bile diliyle ittiriyor uykusundan kendini uyandırıp parmağını arıyor bulunca öyle uykuya geçiyor acaba farklı emzik alsam bu saatten sonra tutar mı şunu alsan kesin tutar dediğiniz emzik var mı 🥲 yoksa parmak emdiği için artık emzik tutmaz mı ne diyorsunuz kızlar 🫠🫠🫠