ezgimsii
7 aylık bebek tadım yapar arkadaşım..
Doyması gerekmez , zaten ya emiyodur ya mama içiyodur.
Yaşına kadar tadabildiği kadar tatsın.. kaldı ki yaşında bir bebek ailesinin yediğinin ⅒ unu yese bile yeterli.
Annesinin diyim babası çok yer 🤣
Yesin vitamin alsın diye tariflere muhallebilere bulaşmayın
Tadımlarda ilerledikçe 3 öğüne geçin
Nasıl beslenmesi lazım kalan ömründe ?
Kahvaltı Haşlama yumurta , pankek , omlet
Gerekirse her gün.. yemedi kaldırın dönüşümlü önüne koyun
Öğle Çorba /Sebze bunlara kıyma ekleyebilirsin
Ara yoğurt/kefir/meyve
9.aya kadar böyle gidebilirsin , önce sıvı beslenme sonra katı gıda
9 dan sonra önce katı beslenme , sonra anne sütü ya da mama
Akşam öğününü ekleyebilirsin, atıştırmalık tarifler yapabilirsin çantaya atmalık kek kraker gibi
Lütfen ama lütfen acele etme , pekmeze ihtiyacı yok damak tadı şekillensin
Çiğnemeyi yutmayı öğrensin
Sofra kültürünü öğrensin
❤️