slbelbelinay Kevserkntt ilk vurduğu asi can yakmıyor ama 2 ci olan biraz daha ağır oluyor bizde ateş olmadı şükür geçti 5 ay da menenjit aşısı ateş yapmıştı huzursuz oldu
Deletedmom409 Bizde dün olduk aşımızı aşıdan önce hep ağrı kesici şurup verirdim unuttum vermeyi aşıyı yaptıktan sonra verdim çok şükür ateş yapmadı