Almila65 4. Ay aşısında ilkinde aglamiyolar 2.vuruşta hemşire bize bu yakar şimdi ağlar hemen al emzir dedi vurdu ağlamaya baslayinca ben kötü oldum panik yaptım bı de 4. Ay aşısı hakkında kötü şeyler okumustum hemşire hemen aldı kucağına sakinleştirdi okudugun şeylere bakma 2. Ay aşısında ne olduysa bunda da öyle olur ateşi filan dedi aynen de öyle oldu.Ben de aşıya hiç dayanamıyorum