shiningmother34 doğdukları andan itibaren her gün günde 2 kez kaynamıs ılımıs su ve sterıl sargı bezıyle agız ıclerını sıldım haftada 2 kezde karbonat eklerdım bu suya çok az. Oğlum 4 kızım 6 aylıkken ilk dısını çıkardı sılıkon parmak fırca kullandım 9 aylıkken artık dişleri çok fazlalastıgından halıyle parmagımı ısırıp canımı yakıyorlar rocs marka dıs fırcasına gectım 1.5 yasına geldıklerınde florursuz dıs macunu kullanmaya basladık 2.5 yasına geldiklerinde hem kendı daımı doktorları hemde götürdüğüm ortadontıs haftada en az 2 3 kez sadece gece fırçalamalarında 500 -750 PM florür içeren dis macunu kullanmaya baslamamı söyledi öyle yapmaya basladık. Çocuklarım çok küçüklükten itibaren dıs fircasıyla hasır nesır olduğundan asla yutma gibi bır sorun yaşamadım ben devamlı hatırlatırdım yinede ister florürlu ister florursuz olsun yutmayın tükürün dıye