shiningmother34
İlk dişi çıktığında nemli bezle siliyordum, 1 yaşında roocs macun ile başladık önce ben fırçalıyorum sonra o fırçalıyor, tükürmeyi çok erken öğrendiği için sensodyn promine ile devam ediyoruz. Ama doktorumuz 7 8 yaşına kadar mutlaka önce ebeveyn fırçalamalı, sonra çocuk kendisi fırçalamalı demişti.
Bir de her gece tertemiz dişlerle yatağa girmeli. Bunlar kesin kurallar.