UrbanMom alyazlhaygtt daha küçükmüş minnoş. Dediğim gibi e devletten bakın iban yoksa pttye gondermislerdir
hilalsaree UrbanMom çalışan annelere mi yoksa herkes yararlanabilir mi bende 4 ay önce doğum yaptım herhangi bir yere başvuru yapmadım bilgilendirir misiniz rica etsem 🙏🏻
hilalasenasc UrbanMom iban bağlı aslında ama hala yatmadı şahıs ödemelerinde de yok ondan merak ettim teşekkürler
hilalasenasc alyazlhaygtt benim bildiğim kadarıyla başvuru yapılmıyor otomatik yatıyor ama hala yatmadı ben de anlamadım valla
Adamoom alyazlhaygtt 2023 doğumlu ilk cocuk 300 ikinci ve üçüncü cocuk 600 tl şaka gibi bi paket mama bile alamıyosunuz ama belki değişmiştir fiyatı 144 ü arayarak bilgi alabilirsiniz