Adamoom alyazlhaygtt ben aldım bebegim 3 haftalık falandı başvuru yaptım aile ve sosyal hizmetler müdürlüğüne 40 gün sonra falan ptt ye yattı Süt parası eşimin maaşına yansımış onun için başvuruya gerek yok denmişti
Sermec27 alyazlhaygtt daha almadım oğlum 7 buçuk aylık sosyal hizmetlere baş vuruluyor doğum belgesiyle sanırım
UrbanMom alyazlhaygtt doğum parası almadım herhalde rapor parası sayılmıyorsa . Süt parasını benim ibanima direkt atmışlar kimliği çıkınca yatırdılar
kocamdakocam alyazlhaygtt ücretli öğretmenlik yaptım. Emzirme 520 yattı. 4.180 analık doğum öncesi. 28.376tl de doğum sonrası rapor için yattı. Eşime de 400 falan yattı (1 buçuk yıl önce )
mrv99 Sosyal hizmetlere yapılıyor başvuru sizin bebeğinizin ve eşinizin tc si gerekiyor bir form dolduruyorsunuz ama benim oğlum Aralık 2024 doğumlu yardım parası oldukça gülünç 2025 te doğanlar için verilecek olan ile alakası yok
Adamoom alyazlhaygtt 2023 doğumlu ilk cocuk 300 ikinci ve üçüncü cocuk 600 tl şaka gibi bi paket mama bile alamıyosunuz ama belki değişmiştir fiyatı 144 ü arayarak bilgi alabilirsiniz
hilalasenasc UrbanMom ben kasımda doğum yaptım hala süt parası yatmadı bebek iki aylık oldu. Size ne zaman yattı acaba
UrbanMom hilalasenasc kimliği 5 gunlukken çıkarttı eşim direkt yattı. Hatta orada ben yoktum ona rağmen ibanima yatmış. Sizin iban bağlı mı eğer değilse e devlet şahıs ödemelerine bakın pttye yatmış olabilir
hilalasenasc UrbanMom iban bağlı aslında ama hala yatmadı şahıs ödemelerinde de yok ondan merak ettim teşekkürler
alyazlhaygtt @UrbanMom yani kimlik için başvuru yaptıniz doğum parası o zaman mi yattı yoksa sosyal hizmetlere mi başvuru yaptıniz ortayi anlamadım
UrbanMom alyazlhaygtt hicbiseye basvurmadim ilçe belediyeye gitti eşim kimlik çıkarttı eşim öyle ince işlerle hiç ilgilenmez sanmıyorum ki başvursun. Sonradan bana para yattı. Yani bir yere süt parası diye muracat etmedik. Dediğim gibi siz e devletten bakin şahıs ödemeleri yazın oradan bakın. E devlette kayıtlı bir iban yoksa pttye gondernislerdir oraya gidip alırsınız.
alyazlhaygtt @hilalasenasc bende Kasım’da doğum yaptım bana da yatmadı ama başvuru mu yapıyoruz yoksa kimliği çıkartınca onlar mı yatırıyor bilmiyorum
hilalasenasc alyazlhaygtt benim bildiğim kadarıyla başvuru yapılmıyor otomatik yatıyor ama hala yatmadı ben de anlamadım valla