UrbanMom Bütün sağlık ocakları mı sıkıntılı olur ya anlamıyorum hemşire de hamileyken emzirme eğitimine gel demişti bende erken doğurdum ve gidemedim o zamandan beri tavır yapıyor sanki umrumda da bi aşı zamanı da bu çocuk down sendromlu olabilir demişti sebebte aşı olurken çok ağlamamış bu çocuk dedim kaç
Çocuk doktoru gördü bi farkeden siz misiniz hepsi sorunlu bu sağlık ocağı hemşirelerinin