Gerçekten çok sinirlendim ya. Bugün bebegimin 18 ay aşısı vardı gittim ve elimizde asi yok dediler. Hemşire degismis bir önceki hemşire mesaj atar ya da arardı. Keşke haber verseydiniz yağmurlu havada çocuğu getirmezdim dedim, 4000 bebek var hangi birini arayalım dedi. Boy kiloya baktılar ayakkabi mont hepsi üstünde hiçbirini cikarttirmadilar. Kilosu yanlış çıktı biliyorum oğlum kaç kilo evde tartım var ve tartım doğru tartiyor. Bizimki doğru diye tutturdu kadın. Neyse boy ölçumune geldik çocuğu yaslamadan kafadan 77 cm dedi. Dedim ki bu çocuk 12 aylıkken 78 cmdi çocuk 6 ayda boy mu çekti geçen doktoruna götürdüm 82 cm çıktı. Onlar yanlış olcmustur bizimki doğru dedi. Baştan savma iş yapıyorlar. Konuşma tarzı da çok iticiydi. Dedim ne aşıyı haber veriyorsunuz ne boy kiloya düzgün bakıyorsunuz bilseydim hastaneye gider size bir daha gelmezdim. Bana dedi ki bize öyle bir iyilik yapta bir daha gelme hastaneye git. Bende çıkışta sağlık bakanlığını aradım şikayet ettim. Onlara da dedim hastalara da sordum sağlık bakanlığı numarası kaçtı diye. 184u aradım anlattım. Maalesef bu sağlık ocağını bir türlü değiştiremiyorum. Cevremizdeki tüm sağlık ocakları kırmızı. Hastanede aşıları yapıyorlar mı biliyor musunuz? Çocuğun sürekli aşıları aksıyor yeter valla. Evde boyunu bende olcunce daha uzun çıkıyor tabi ki benim olctugum referans değil ama hastanede ölçüyor.