bebek2anne1 en_sevdiklerim2 benimde ikinci olmasına rağmen bende unutmuştum sürekli soru sorardım buraya veya çevreme o kadar bilgisiz hissederdim ki kendimi. Ama size tavsiyem mama vermeniz sarılığını atana kadar
en_sevdiklerim2 bebek2anne1 valla her annelik farklı bir acemilik . Konu evlat olunca bildiginden de şüphe ediyor insan.mama veriyorum doktorda dedi zaten nide zayıf dogdu 2500 kg şuan o yüzden mama+meme şeklinde gidiyoruz
bekt55_ en_sevdiklerim2 bizimki sarılık olmuştu uyanmiyordu altına değiştirin biraz su ile yüzü yıkardım uyaniyordu