en_sevdiklerim2 Anneler 2. Bebeğim ama unutmuşum resmen. Oğlan uyanmıyor üzerini soyuyorum,ayaklarının altına vuruyorum,oynuyorum asla uyanmıyor .emzirmem lazım,beslemem lazm nasıl yapacm varmı fikirleriniz uyandırmak için
hepyerdeyizz en_sevdiklerim2 bezini açıp Azcik ıslak mendili deydirmeyi deneyin soğuk olunca kalkar. Göğsünün ucunu Elleyincede uyaniyordu benim oğlum
RabiaEnsar en_sevdiklerim2 topuğuna tırnağınızla sertçe vurun ıslak pamuk vücuda değdiririn ben bu şekilde uyandırıyordum birde emmediğinde gıdığından parmağınızla uyarı verin emme uyarısıymış emiyordu o şekilde
anorganikanneeee en_sevdiklerim2 pamuğu ıslatıp, göbek çevresine değdirin. Ayak altınada değdirebilirsiniz
mavi2601 en_sevdiklerim2 omzundan hafif baski yaparak ovalıyordum kalkıyordu, onun dışında neler denediysem banamisin demiyordu uyku böcüğü 🥰
en_sevdiklerim2 hepyerdeyizz hepyerdeyizz ayaklarını vücudunu elimi ıslatıp sürüyorm yine uyanmayınca uyunmuyor 🤦🏻♀️
humeyraass 2 bebegimde kan uyusmazlığından dolayı yüksek sarılıktan küveze alındı ilk bebegim 27 le ikinci bebeğim 19 la sana tek tavsiyem şu yenidoğan zamanında mama takviyesi vermen meme reddi ben yasamadım ama korkarsan şırınga ile verebilisin doyması lazım sarılığı atması lazım biboronla verdiğinzsmn uyandırman daha kolay oluyo çünkü senin sıcaklığını alınca tekrar uyur.
en_sevdiklerim2 humeyraass şırıngaylada yapıyorm çünkü sütüm ykk diye mamayada başlattı dr şırıngayla verince de yutmuyor
ozlm1234 Islak pamukla vücudunu silin soğuğu sevmiyorlar ve beslemek için de sütünüzü şırıngaya koyup öyle verin uyanması değil de o sütü alması önemli yenidoğansa 10 20 cc arası sütünüzü şırıngayla verebilirsiniz yavaş yavaş verin şırınga sıkışıyor bir anda gidiyor ağzına tadını aldıkça emecektir bizimkide asla uyanmiyordu öyle öyle verdik en başta
en_sevdiklerim2 ozlm1234 şırıngayla veriyorum yutmuyor valla agzından dökülüyor .ıslaklık ile yarwmıyor pek😞
en_sevdiklerim2 anorganikanneeee ayakmaltına ,ayaklarını hep ıslatıyotum uyanmıyor . Göbek çevresini denerim🌼
RabiaEnsar en_sevdiklerim2 topuğuna sertçe tırnağınızla vurun hemişire bebeğime çok yapıyordu uyanmıyor diye bende o şekilde evde hep uyandırdım bizde sarılık vardı kalkmazdı o şeikilde rahat uyandırırdım
gmz10 en_sevdiklerim2 Ağız mendilini yıkayıp kolunun altına değdirip siliyordum öyle uyanıyordu. Ağustos bebeği hava çok sıcaktı ev daha da sıcaktı, buz kalıbına elimi koyup soğutup vücuduna değdiriyordum son çare olarak. Yazık bebeğime neler çektirmişim üzülüyorum şimdi ama🥹
en_sevdiklerim2 gmz10 valla çok zor mecbur kalmak bnde şimdi ıslatarak deniyorum da biz bile üşütorz vücudu üşüyordur uyanack diye😔
saskinanne00 en_sevdiklerim2 benim bebeğimde hiç uyanmıyordu sağa sola çeviriyordum dört beş defa ancak öyle uyanıyordu deneyin isterseniz