Mukaddes_5
Serdar Ortaç gibiyim 🥴🥴 Akıl sağlığım yok ruh sağlığımda yok . . 🥸🥸
2,5 ay sonra oğlum 3 yaşına girecek ama sendromu erken geldi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Son bir haftadır ağzımdan burnumdan geldi hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum . . Sinirlendiğinde eline ne gelirse fırlatıyor çocukları itmeye başladı istemediği bişi yapan bir çocuk olursa itiyor . . Elimi tutmadan yürümek istiyor elini bıraktığım an kaçıyor mağazaların içine giriyor küçücük bişi kaybederim die aklım çıkıyor elini tutmaya çalıştığımda yerlere yatıp tepiniyor ağlıyor ayaklarını filan vurup yuvarlanıyor avm market oyun alanı sokak ortası binanın içi bunu aklınıza gelebilecek heryerde yapıyor asla sakinleşmiyor söylediğim hiç bişiyi o an duymuyor sadece ağlamaya odaklanıyor kucağıma gelmiyor yerlere kapanıp yatıyor bişi istediğinde hep aynısını yapıyor oyun alanında sıra varsa beklemek yerine yine orda yerlere yatıp tepiniyor dikkatini dağıtamıyorum yüzü bacakları mosmor oldu sürekli bi yerlere atıyo kendisini gerçekten ne yapmam gerekiyor onu da bilmiyorum bazen o kadar zorluyo o kadar zorluyo ki sakinliğimi koruyamıyorum kızıyorum bu sefer daha beter krize giriyo ne yapacağımı hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️