Mukaddes_5 Valla ne çekeceğimizi şaşırdık.😂 Ama en azından yalnız olmadığımızı bilmek iyi geliyor. Çünkü bazen düşünüyorum bir tek benim çocuğum mu böyle, psikolojisini mi bozduk çocuğun diyorum. Sonra burada okuyunca iyi bari herkesin çocuğu aynı diyorum.😂 Çok memnuniyetsiz, oyun odası yaptık boş odamızı, bir sürü oyuncak alıyoruz. Ama çocuk mutlu değil oynamıyor, yüzüne bile bakmıyor. Gün içerisinde sürekli kucağımda benimle temas etmek istiyor. Bazen daralıyorum, bunalıyorum. Evin içerisinde aynı ortamdayız bu nasıl bi kaygı anlayamıyorum. Geçecek inşallah, ilkbahar iyi gelecek.😂