suheyla92 merve034 doktor asagidan kesmis 😅 yeri orasi uzerinde kil cikmasi da cok normal haliyle bence bekleyin agda icin acilma falan olacagindan degil de enfeksiyon kapabilir
suheyla92 eges_momm benm 10 ay oldu hala agda yapistiramam oraya icim kalkar korkarim tiras makinesiyle yavas yavas dikkatli dikkatli aliyorum 😅
merve034 suheyla92 sürekli cikiyor o zaman öylede zor olmuyor mu 🥲 çok incecik benim dikiş sadece hafif kırmızılık var
gmz1991 merve034 benim de normalin altında kesmiş görünce çok şaşırmıştım ve sevmedim bu durumu. Bikini falan giyer diye öyle yapıyolarmis ama ben kapalıyım. O kadar alttan olunca ağda sıkıntı gerçekten
suheyla92 merve034 benmki cok ince degil malesef uzerinde belirgin boyle hafif kabarik ne deniyordu unuttum. Bazi hassas vucutta olurmuş o yuzden de cesaret edemiyorum
merve034 gmz1991 aynen bende iz konusunda tereddutum yoktu bende tesettürlüyüm o yüzden biraz benide üzdü 🥲 siz alabiliyor musunuz? Yada ne zaman başladınız