merve034 Kizlar öncelikle sorum sezaryen olali 47 gün oldu . 40 kontrole gittim dikislerin iyi durumda dedi. Baya doktor asadan kesmiş üzerinde kıllar var alabilir miyim? Dikise bisey olur mu? Ağda yapabilir miyim?
denizyildizi_ merve034 50 günlükken gitmiştim ağdaya dediğiniz gibi kesi yerinin üzerinde tek tük vardı , yapan kişide çok dikkat etti özellikle kesi yerine ufak parcalar halinde sürmüştü ağdayı
merve034 denizyildizi_ yani kendim en azından belki tek tek almayı denesem diyorum ama açılma falan yapar mı acaba bu saatten sonra dikiş yeri
merve034 Leylaa_ bir sorun oldu mu peki yani dikiş yeri kapalı ama tabi 47 günde nasıl olur bilemem o yüzden sormak istedim
Yasmin4 merve034 bende yaptırdım ip gibi bırakmıştı belli bile olmuyordu enfeksiyon kapmasin dye ama şimdi alıyor ilk baş enfeksiyon riski oluyor
merve034 rabia0606 ay çok teşekkür ederim 😊 iyice inceliyorum dikiş yerini incecik bir çizgi şuanda zaten ama ilk gebelik olduğu için tecrübe olarak ormak istedim
tantuniayrangerisiyalan merve034 naısl cesaret ediyorsunuz ya helal olsun 1 bucuk sene oldu cesaret edemiyorum jiletle bile zor alıyorum tebrik ederim ……
suheyla92 eges_momm benm 10 ay oldu hala agda yapistiramam oraya icim kalkar korkarim tiras makinesiyle yavas yavas dikkatli dikkatli aliyorum 😅