uykusuzgiller şaşırtıcı bir şekilde hic korktuğum gibi olmadı benim oğlum 7 yaşındaydı bebeklere nazaran daha gec gecer bir kac gün acır ağlar dedim ama sanki hic olmamis gibi davraniyor.
Ve özel hastaneden farksızdı doktorların tavirları odarın temizligi ve donanımı ben cok memnun kaldım.