papatyam-34 Bugün 6. Ay kontrolü için doktora gittik her şey yolunda çok şükür, doktoruma da a.s.mdeki hemşirenin dediğini söyledim, bıngıldak kapanabilir önemli olan baş cevresinin büyümesi dedi. Bana böyle böyle diye 5. Ay kontrolünde demişti hemşire fakat 6. Ay kontrolünde o da doktorla aynı şeyleri söyledi. Çoğu kişide orayı değilde doktoru dikkate almamı söyledi , sizde öyle yapın doktorunuza sorun nedir ne değildir diye ama içinizi ferah tutun iyi düşünün iyi olsun🌸