Arkadaşlar merhaba 5. Ay kontrolünde önce doktora gittik her şey yolunda vs vs dedi ordan çıktık sağlık ocağına gittik kafa cevresini ölçerken bıngıldak kapanmak üzere önümüzdeki ay duruma göre bakarız gerekirse sıkı takibe alırız dedi, acaba yanlış mı ölçtü böyle bir sorun olsaydı doktor anlayamaz mıydı? Bugün yine sağlık ocağına gidicez 6. Ay aşıları falan var yine kafa ölçümü yapicak hemşire 1 aydır içim içimi yiyor böyle bir durum olabilir mi nedir ne değildir var mı bilgisi olan? Şimdiden teşekkürler