oylesinebiri__ ne zaman olacağınzıı biliyorsanız bekleyin ama ben hiç adet görmediğim için direkt başladım 8. Kutudayım hala da olmadımç doktor kist var demişti o yüzden mi bilmiyorum. Kan değeri verdim normal çıktı doktor emzirdiğim için olmuyorsun dedi. Şuan emzirme sürem azaldı ama bakalım ne zaman olurum