Pepti syneonunda tadı çok kötü.. kızım 2.5 aylık anne sütü ile besleniyor.. Yetiyorda ama süt alerjisi var doktor ne olur ne olmaz ihtiyaç duyulur diye raporla yazdı her aya 4 kutu olmak üzere aldım denemek amaçlı yaptım verdim asla içmedi.. tadına baktım gerçekten çok kötü