neslika ekimkizi_ genelde kendi yemeğimden veriyorum ben de tuzlu yağlı filan yemem çünkü. Izgara balık tercih ediyoruz evde pek yapmadığımız için.
iki_prens_annesi_ ekimkizi_ 1 yaşından sonra tuzlu da yiyebilir siz ne yerseniz verin alışsın sonra çok seçici olur siz yorulursunuz
Ecmeliko ekimkizi_ ev yemekleri yapan yerler var avmlerde dışarda eğer evinizde yapmıyorsanız en azından fast food yerine ordan yedirebilirsiniz ben genelde mantıcıya gidiyorum eğer evden götürmemişsem ya da temiz bir çorbacı
MaviPanterAnne ekimkizi_ kızım yaşına giricek Şubat’ta mamasini yanıma hep alırım ama ne yiyosak onada yediriyorum. Genellikle çorba iciririz ama guvendigimiz iyi bı yerde yemek yiyorsak ilk yediğimiz yer falan değilse tabaktan veriyoruz onada