flanoz ya ayini bilsem oyle demezdim🥹simdi telafi etmek icin bisey soyleyeyim.elif dere uyku kiymetlimis diye bir sayfa var instahramda ona bir bak.birde kitabi var.ilk cocugumda sayfanin yorumlarini okuyarak sadece ogkuma sallamayi biraktirmisdim.1,5 yas civariydj ondan sonra uyku benim icin exiyyet olmadi.yanimiza yatib uyudu hep.daha erken kesf etsem daha erken rahat okurdjm.2ci bebegim daha 1 aylikdan oyle yaptim.kitabini aldim simdi daha net bilgiler var cok faydali.