iyi aksamlar herkese.bebegim 3 ay 5 gunluk.yaklasik 1 ayindan sonra dune kadar cok guzel gece uykulari vardi.en gec 9dan sabah 6ya kadar com guzel uyurdu 2 kere falan yemek icin kalkardi.dun gece ve bu gun uyumak bilmiyor.emzikle desteksiz uyuyan bebek yerine koydugum an uyaniyor.kucagkmda uyutub yatmak istiyorum uyanib yine agliuor.herhalde bu 4. ay atagj diye dusunuyorum.gelisimindeki farklarida goruyorum zaten eliyle tutmaya cakisiyor uyurkende yapiyor bunu arada.uzun lafin kisasi. bu atagi yasayanlar bu tahmini ne kadar suruyor en kisa yasayan kac gun oldu?nasil kolay atlatilir?gunduz kucakdan inmemesini falan saymiuorum😄sadece gece uykularini merak ediyorum.2ci bebegi yaparken ve buyuturken tek guvencem gece uykulari🥲