Acemimom1 Mirabia acaba ev için kira stopajı Ödemiş miydiniz bizim muhasebecimiz yok diyor da internette de var yaziyor
ironii Mirabia peki satış yapmasakta ödemek zorundamıyız dediklerinizi yoksa satışlar arttığındamı vergi levhası muhasebe vs yapmak gerek