annesii1 benimde hayalimdi açtım ama çocuklardan fırsat bulup sürekliliğini sağlayamıyorum . Öncelikle vergi levhası falan çıkarttım muhasebeciyle anlaştım ilk açılış maaliyeti 5000 i buldu. Muhasebe ücreti aylık 1000 tl olarak ödüyorum . İşte toptan ürün aldım ama tam tesettür sufle elbise gibi fotolarını çektim reklam verdikçe satışımda oldu ama sürekliliğini sağlayamıyorum hergün paylaşım yapmak gerek gündemde olmak gerek reklam vermen lazım. Güven vermekte çok önemli . Ben birde 29 yaş genç girişimci olduğum işin devlet vergi ve bağkurunu 1 yıl boyunca ödüyo destek oluyo birazda ondan yararlanmak için açtım çünkü eşimin sigortası yoktu.