demir2606 19 aylığız 6 aylıktan beri kendim mayalıyorum her yaptığın tutacak diye bir şey yok tutmazsa üzülme kaç tane sütüm heba oldu anlatamam hâlâ arada tutmaz 1 lt şokun pastörize sütünden yapıyorum çiğ süt kullanmadım çok kaynatırsan vitamini ölür az kaynatsan Allah korusun hastalık olur riske atmadan pastörize kullanıyorum sütü tencereye koyuyorum kaynatmıyorum serçe parmağını 6ya kadar sayıp 6da 7dr azcık yakıyorsa ısırır gibi tamamdır yoğurt mayalama tulumu aldım tencereyi içine koyuyorum ayrı kasede 1 buçuk tatlı kaşığı mayayı sütümden azar azar ekleyerek ılık hale getiriyorum onuda sonra yavaş yavaş döküyorum mayayı süte yavaşça karıştırıp üstüne tel süzgeçler var ondna koyuyorum sulanma vs yapmasın diye sonra üstüne 3 4 katta sofra bezleri. Var ince onlardan sarıyorum masanın üstünde 6 saat kalıyor açıyorum açıncada bi yarımmsaatn40 dk yerinden hiç oynatmadan açık kalıyor sonra dılaba kaldırıyorum 24 saat dokunmuyorum katılaşıyor ben böyle yapıyorum afiyet olsun 🤗